REGULAMINY

REGULAMIN PENSJONATU

 

W Pensjonacie obowiązują:

  • Wysoki sezon: 20.12-15.03, 7.04-11.04, 28.04-7.05, 8.06-11.06, 1.07-31.08,
  • Średni sezon: 8.05-7.06, 12.06-30.06, 1.09-31.10,
  • Niski sezon: 16.03-04, 12.04-27.04, 1.11-19.12

    I. PRZEDMIOT REGULAMINU

    1. Regulamin określa zasady świadczenia usług, odpowiedzialności oraz przebywania na terenie pensjonatu i jest integralną częścią umowy, do której zawarcia dochodzi poprzez dokonanie rezerwacji, zapłatę zadatku lub całej należności za pobyt w pensjonacie. Dokonując ww. czynności, Gość potwierdza, iż zapoznał się i akceptuje warunki Regulaminu.
    2. Regulamin obowiązuje wszystkich Gości przebywających na terenie Pensjonatu Pod Samowarem.
    3. Regulamin jest dostępny do wglądu w pensjonacie, w każdym pokoju hotelowym, a także na stronie pensjonatu.

    II. DOBA HOTELOWA

      1. Pokój wynajmowany jest na doby hotelowe.
      2. Doba hotelowa trwa od godziny 15:00 do godziny 11:00 dnia następnego.
      3. Prośbę o przedłużenie doby hotelowej Gość powinien zgłosić w recepcji jak najszybciej. Pensjonat może nie uwzględnić życzenia przedłużenia pobytu w przypadku wykorzystania wszystkich miejsc noclegowych (pokoi) lub w przypadku Gości nie przestrzegających obowiązującego regulaminu. Cenę oraz więcej szczegółów uzyskają Państwa w recepcji.
      4. Pensjonat zastrzega sobie prawo do odmowy przedłużenia pobytu Gościa w przypadku nie dokonania wcześniej pełnej płatności za dotychczasowy pobyt.

      III. REZERWACJA I MELDUNEK

        1. Podstawą do zameldowania Gościa jest okazanie pracownikowi Recepcji dokumentu tożsamości ze zdjęciem, podpisanie karty meldunkowej oraz uregulowanie całej należności za pobyt.
        2. Gość pensjonatu nie może przekazywać pokoju osobom trzecim, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną opłatę za pobyt.
        3. Osoby niezameldowane w pensjonacie mogą gościnnie przebywać w pokoju od godziny 7:00 do godziny 22:00.
        4. Pensjonat może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył Regulamin, w szczególności poprzez wyrządzeniu szkody na mieniu hotelowym lub mieniu Gości, szkody na osobie Gościa, pracowników pensjonatu lub innych osobach przebywających w pensjonacie.
        5. Rezerwacja nosi miano gwarantowanej, jeżeli Gość zaakceptuje regulamin pensjonatu oraz dokonana przedpłaty w wysokości 40% wartości w terminie do 3 dni od dnia złożenia rezerwacji . Brak akceptacji regulaminu i nie wpłacenie zadatku może skutkować anulowaniem rezerwacji.
        6. Wpłacony zadatek jest bezzwrotny.
        7. Jeżeli Gość zrezygnował z przyjazdu a pobyt Gościa w pensjonacie miał mieć miejsce w terminie wysokiego sezonu, pensjonat będzie miał prawo obciążyć Gościa za całość zaplanowanego pobytu.
        8. W przypadku rezygnacji Gościa z pobytu w trakcie trwania doby hotelowej, pensjonat nie zwraca opłaty za daną dobę hotelową oraz pozostałe niewykorzystane doby i opłacone inne świadczenia.
        9. Zamówione i niewykorzystane jakiegokolwiek świadczenia podczas pobytu nie powoduje zwrotu pieniędzy.

        IV. USŁUGI

        1. Pensjonat świadczy usługi zgodnie ze swoją kategorią i standardem.
        2. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług Gość jest proszony o niezwłoczne ich zgłaszanie do Recepcji, co umożliwi pracownikom poprawę standardu świadczonych usług.
        3. Pensjonat ma obowiązek zapewnić Gościom:
          • warunki do pełnego i nieskrępowanego wypoczynku,
          • bezpieczeństwo pobytu, w tym bezpieczeństwo zachowania w tajemnicy informacji o Gościu,
          • profesjonalną i uprzejmą obsługę w zakresie wszystkich usług świadczonych w Hotelu,
        4. Dodatkowo na życzenie Gościa, pensjonat świadczy nieodpłatnie następujące usługi:
          • udzielanie informacji związanych z pobytem i podróżą,
          • budzenie o wyznaczonej godzinie,
          • przechowywanie pieniędzy i przedmiotów wartościowych w depozycie hotelowym w czasie pobytu Gościa w Hotelu z zastrzeżeniem § 6 ust .1 Regulaminu,
          • przechowanie bagażu Gościa,
          • zamawianie taksówki.

        V. ODPOWIEDZIALNOŚĆ GOŚCI

        1. Osoby niepełnoletnie mogą przebywać na terenie pensjonatu pod stałym nadzorem opiekunów prawnych. Opiekunowie prawni ponoszą pełną odpowiedzialność materialną za wszelkie szkody powstałe w wyniku działania dzieci.
        2. Gość pensjonatu ponosi pełną odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia wyposażenia i urządzeń technicznych pensjonatu, powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających go osób. Pensjonat zastrzega sobie możliwość obciążenia karty kredytowej Gościa za wyrządzone szkody, również po jego wyjeździe.
        3. W przypadku naruszenia postanowień regulaminu, pensjonat może odmówić świadczenia usług osobie, która je narusza. Osoba taka jest zobowiązana do niezwłocznego zastosowania się do żądań pensjonatu, uregulowania należności za dotychczasowe świadczenia, do zapłaty za ewentualne zniszczenia oraz do opuszczenia pensjonatu.
        4. Każdorazowo Gość opuszczający pokój, ze względów bezpieczeństwa, powinien wyłączyć telewizor, zgasić światło, zakręcić krany oraz zamknąć drzwi na klucz.
        5. Zabrania się korzystania z własnych kuchenek gazowych, elektrycznych maszynek do gotowania itp. na terenie pensjonatu.
        6. Gość korzystający z siłowni, Strefy Relaksu oraz basenu zewnętrznego zobowiązany jest do wcześniejszego przeczytania regulaminu. Regulaminy znajdują się w pokoju, na recepcji, na stronie internetowej pensjonatu, na drzwiach od siłowni oraz na ścianie wewnątrz Strefy relaksu.
        7. Dzieci niepełnoletnie mogą przebywać pomieszczeniach powyżej wymienionych, pod stałą opieką rodzica lub opiekuna prawnego. Nie ponosimy żadnej odpowiedzialności za ewentualne wyrządzenie sobie krzywy.

        VI. ODPOWIEDZIALNOŚĆ PENSJONATU

        1. Pensjonat zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia do depozytu hotelowego przedmiotów o dużej wartości, znacznych kwot pieniężnych, przedmiotów zagrażających bezpieczeństwu oraz przedmiotów wielkogabarytowych, których nie można umieścić w depozycie.
        2. Pensjonat nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia i utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do Gościa, przedmiotów w nim pozostawionych oraz żywych zwierząt, niezależnie od tego, czy pojazdy te zostały zaparkowane na parkingu pensjonatu czy poza terenem pensjonatu.

        VII. ZWROT RZECZY POZOSTAWIONYCH

        1. Przedmioty osobistego użytku, pozostawione w pokoju przez wyjeżdżającego Gościa, będą na życzenie gościa odesłane na wskazany przez Gościa adres na jego koszt.
        2. W przypadku nie otrzymania od Gościa dyspozycji odesłania pozostawionych rzeczy, pensjonat przechowa powyższe przedmioty na koszt właściciela przez okres trzech miesięcy, a po upływie tego okresu przedmioty te przejdą na własność pensjonatu. Artykuły spożywcze będą przechowywane przez 24 godziny.

        VIII. CISZA NOCNA

          W Hotelu obowiązuje cisza nocna od godziny 22:00 do godziny 7:00 rano.

          IX. RECEPCJA

          Recepcja jest czynna w godzinach od 8.00 do 22.00. W pozostałych godzinach prosimy o kontakt telefoniczny.

          X. REKLAMACJE

          1. Goście mają prawo do składania reklamacji w przypadku zauważenia uchybień w jakości świadczonych usług.
          2. Wszelkie reklamacje przyjmuje Recepcja.
          3. Reklamacja powinna być złożona niezwłocznie po zauważeniu uchybień w standardzie świadczonych usług.

          XI. POSTANOWIENIA DODATKOWE

            1. Pensjonat akceptuje obecność małych zwierząt. Zwierzęta mogą przebywać na terenie pensjonatu za dodatkową opłatą. Jednakże właściciel zwierzęcia jest zobowiązany do trzymania go w taki sposób, aby nie stanowił zagrożenia dla innych Gości i personelu oraz nie zakłócał wypoczynku pozostałym gościom. Gość ma obowiązek usunąć wszelkie nieczystości pozostawione przez zwierzę na terenie pensjonatu. Zabrania się pozostawiania samych zwierząt w pokoju oraz zabrania się wprowadzania zwierząt do strefy relaksu (SPA), jadalni, Sali zabaw oraz zaplecza technicznego pensjonatu przeznaczonego tylko dla personelu.
            2. W pensjonacie, pokojach i jego bezpośrednim otoczeniu obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu po za wyznaczonymi miejscami, przeznaczonymi do tego celu. Złamanie regulaminu skutkuje obciążeniem Gościa kwotą 100 zł za niestandardowe sprzątanie.
            3. Pensjonat ma prawo dodatkowo obciążyć Gościa za dodatkowe niestandardowe sprzątanie.
            4. W pokojach nie można przechowywać ładunków niebezpiecznych – broni i amunicji, materiałów łatwopalnych, wybuchowych i iluminacyjnych.
            5. Gość wyraża zgodę na przechowywanie i przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 z późniejszymi zmianami) przez Pensjonat Pod Samowarem dla potrzeb niezbędnych do realizacji pobytu Gościa w pensjonacie, korzystania przez Gościa z pozostałych usług świadczonych przez pensjonat. Gość ma prawo wglądu do swoich danych osobowych oraz ich korygowania.
            6. Zakazuje się prowadzenia na terenie pensjonatu akwizycji i sprzedaży obnośnej.
            7. Zabrania się nadmiernego hałasowania na terenie pensjonatu, powodowania nieprzyjemnych zapachów, ani innych rzeczy, które przeszkadzają, szkodzą czy irytują pozostałych Gości.
            8. Gościom nie wolno dokonywać jakichkolwiek zmian w pokojach i ich wyposażeniu, poza nieznacznym przestawianiem mebli i wyposażenia, nie naruszającym ich funkcjonalność i bezpieczeństwo korzystania.
            9. Gościom nie wolno pozostawiać rzeczy prywatnych w częściach wspólnych pensjonatu ( korytarze, hole).

            REGULAMIN KORZYSTANIA Z BASENU I JACUZZI

            1. Na basenie i jacuzzi obowiązuję wyłącznie strój kąpielowy: dla kobiet jedno lub dwu-częściowy, dla mężczyzn kąpielówki przylegające do ciała.
            2. Dzieci i osoby dorosłe korzystające z/lub wymagające pieluch obowiązują specjalne pieluchy jednorazowe przeznaczone do kąpieli.
            3. Każda osoba przed wejściem na basen lub jacuzzi zobowiązana jest do umycia całego ciała i dezynfekcji stóp.
            4. Za bezpieczeństwo dzieci korzystających z pływalni odpowiedzialni są rodzice.
            5. Obowiązuje bezwzględny zakaz wprowadzania zwierząt.
            6. Na terenie basenu i jacuzzi zabrania się:
              • Biegania
              • Wpychania i wrzucania do wody innych użytkowników
              • Skakania do wody
              • Wnoszenia szklanych przedmiotów-butelki, szklanki
              • Wnoszenia toreb, za wyjątkiem toreb do pielęgnacji dzieci
              • Konsumpcji artykułów żywnościowych
              • Wrzucania do wody resztek jedzenia
              • Wnoszenia alkoholu i napojów alkoholowych
              • Palenia tytoniu
              • Niszczenia wyposażenia i zieleni
              • Używania mydła i innych środków chemicznych w wodzie basenowej
              • Korzystania z basenu i jacuzzi osobom, u których są widoczne objawy wskazujące na : choroby skóry i inne choroby zakaźne, grzybicę, brodawicę, różę, rumień itp. , otwarte skaleczenia, trudno gojące się rany
              • Zabrania się manipulowania pokrętłami, zawsze proszę przywołać osobę do tego uprawnioną.
            7. Osoby korzystające ze strefy Spa czynią to na własną odpowiedzialność .
            8. Za wszelkie szkody powstałe w strefie SPA odpowiada korzystający

            REGULAMIN KORZYSTANIA Z SAUNY

            1. Przy wejściu na saunę obowiązuje ręcznik lub szlafrok, dozwolone jest używanie obuwia basenowego typu klapki.
            2. Każdy użytkownik zobowiązany jest przed wejściem do dokładnego umycia całego ciała.
            3. W saunie należy kłaść się lub siadać wyłącznie na ręczniku.
            4. Ręcznik powinien być rozłożony tak, aby żadna część ciała nie stykała się z powierzchnią drewna.
            5. Na terenie sauny zabrania się:
              • Biegania
              • Dotykania i manipulowania urządzeniami elektrycznymi lub grzewczymi
              • Wnoszenia szklanych przedmiotów – butelki,szklanki
              • Wnoszenia do pomieszczenia sauny: jedzenia i wszelkich przedmiotów poza ręcznikami-wnoszenia lodu
              • Wnoszenia i spożywania alkoholu i napojów alkoholowych
              • Palenia tytoniu
              • Niszczenia wyposażenia
              1. Z sauny mogą korzystać tylko osoby zdrowe oraz te, których dolegliwości nie stanowią przeciwwskazań do korzystania z zabiegów w saunie.
              2. Z sauny mogą korzystać osoby pełnoletnie lub młodsze pod opieką dorosłego.
              3. Obowiązuje bezwzględny zakaz wprowadzania zwierząt.
              4. Osoby korzystające ze strefy Spa czynią to na własną odpowiedzialność .
              5. Za wszelkie szkody powstałe w strefie SPA odpowiada korzystający.

               

              REGULAMIN KORZYSTANIA Z SIŁOWNI

              1. Siłownia przeznaczona jest do prowadzenia zajęć z wychowania fizycznego, ćwiczeń ogólnorozwojowych i zajęć sportowych z zakresu kulturystyki.
              2. Przed korzystaniem z siłowni należy dokładnie zapoznać się z regulaminem.
              3. Osoby korzystające z siłowni zobowiązane są do przestrzegania regulaminu siłowni.
              4. Uczestnikom zajęć sportowo-rekreacyjnych może być młodzież, która nie ukończyła 18 roku życia pod warunkiem opieki osoby starszej.
              5. Na siłowni mogą minimalnie przebywać ( ćwiczyć ) 2 osoby w celu zapewnienia bezpieczeństwa.
              6. W pomieszczeniu siłowni przebywają tylko osoby ćwiczące.
              7. Zabrania się uczestnictwa w ćwiczeniach po spożyciu alkoholu lub innych środków odurzających oraz w przypadku złego samopoczucia.
              8. Korzystanie ze sprzętu powinno odbywać się w sposób bezpieczny.
              9. Przed rozpoczęciem ćwiczeń na urządzeniach treningowych dla zachowania bezpieczeństwa, korzystający powinien sprawdzić stan techniczny urządzenia, z którego będzie korzystał, w przypadku zauważenia usterek zgłosić ten fakt osobie upoważnionej.
              10. Zabrania się wykonywania ćwiczeń na przyrządach uszkodzonych lub niesprawnych.
              11. Wszystkie urządzenia siłowni oraz sprzęt do ćwiczeń mogą być wykorzystywane tylko zgodnie z ich przeznaczeniem.
              12. Wskazane jest przyniesienie ze sobą ręcznika, w celu położenia go na tapicerce urządzenia do ćwiczeń.
              13. Zakaz ćwiczeń bez koszulek na przyrządach tapicerowanych.
              14. W pomieszczeniu siłowni obowiązuje bezwzględny zakaz palenia papierosów oraz spożywania alkoholu.
              15. Zakaz żucia gum podczas ćwiczeń, w celu zapewnienia bezpieczeństwa.
              16. Obowiązuje bezwzględnie obuwie sportowe.
              17. Każda osoba korzystająca ze sprzętu na siłowni, a w szczególności z wolnych ciężarów, hantli, sztangi sprząta po sobie i odnosi na właściwe miejsce używane podczas ćwiczeń przedmioty.
              18. Nie wolno kłaść hantli, sztangi na tapicerce. Ich miejsce jest na podłodze.
              19. Nie wolno rzucać hantlami i sztangami.
              20. Nie wolno wnosić do siłowni szklanych i otwartych naczyń.
              21. Przy wykonywaniu ćwiczeń sztangą lub hantlami o znacznym ciężarze wskazana jest asekuracja drugiej osoby.
              22. Osoby korzystające z siłowni zobowiązane są do pozostawienia po sobie porządku.
              23. Po zakończeniu ćwiczeń urządzenia treningowe, z których korzystamy winny być pozostawione w należytym stanie technicznym.
              24. Osoby korzystające z urządzeń treningowych czynią to na własną odpowiedzialność .
              25. Za wszelkie szkody powstałe na siłowni z winy ćwiczącego odpowiada ćwiczący.
              PolishEnglishSlovakHungarian